sobota, 7 lutego 2015

Błyskawiczne śniadanie

Dziś będzie szybko, bo i temat szybki. Gdy widzę kanapki to kwiczę. Ale nie ze szczęścia tylko rozpaczy. To już nie moje smaki. Wolę śniadania którymi mogę się delektować. Jednak na samo przygotowywanie nie mam zbyt dużo czasu. Oto garść pomysłów jak przygotować błyskawiczny posiłek z samego rana.
    Stawiam na samodzielność gotowania
    Przygotowuję dania które w dużej mierze robią się same, smażą, pieką itp. A ja w tym czasie maluję oczy :)
    Przygotowuję co się da dzień wcześniej
    Niby proste ale coś konkretnego? Nie ma problemu!
    Kanapki – wiem, że już o nich wspominałam, ale proponuję podać je inaczej. Idealne sprawdza się przyrządzenie ich w opiekaczu (tzw. trójkąty) lub piekarniku (i mamy grzanki).
    Zapiekanki – dzień wcześniej bagietkę kroję w pół, układam składniki, a rano tylko piekę.
    Jajecznica – wbijam jajka do miseczki i mieszam, dodaję przyprawy, mięsko i ser pokrojone w kostkę. Rano tylko smażę.
    Owsianka – do miseczki wsypuję płatki, bakalie, przyprawy (np. kakao i cynamon). Następnie dziele na dzienne porcje i wsypuje do małych miseczek. Rano tylko zalewam ciepłą wodą.
    Ciasto francuskie – dziele na małe prostokąty, na połowę z nich nakładam farsz słodki (np. dżem, owoce i bakalie) lub wytrawny (np. ser, wędlinę, posypuje ziołami i pieprzem). Przykrywam każdy prostokącik drugim odpowiadającym i zagniatam na bokach. Rano tylko mieszam.
    Jajko i makaron/ryż – przygotowuję tak jak jajecznicę, ale dodaję jeszcze makaron lub ryż.


Jednak najszybciej jak można przygotować śniadanie to...poprosić o nie drugą osobę :) Ja dziś na śniadanie miałam coś szybkiego i smacznego :)


  • 1 parówka
  • szkl makarony ugotowanego
  • garść rukoli
  • zioła prowansalskie
  • pieprz
  • łyżka sosu sojowego
  • 2 jajka


Parówkę kroimy w plasterki i podsmażamy na patelni. Dodajemy następnie makaron, wbijamy na niego dwa umyte jajka. Całość doprawiamy sosem sojowym, pieprzem i ziołami prowansalskimi. Następnie na samym końcu dodajemy umytą rukolę. Wszystko mieszamy na patelni, a następnie przekładamy na talerze. Smacznego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates