poniedziałek, 6 października 2014

Przetestuj się czyli quize me!

Kolejny wirtualny test! Tym razem w moje rączki wpadła strona z quizami. Przyznać się bez bicia kto nie robił testów w magazynach młodzieżowych? Ja za nimi przepadałam i chociaż wynik niekoniecznie mnie satysfakcjonował samo rozwiązywanie było wciągające. A więc wchodzimy na http://www.quizme.pl/ i co widzimy? Wyróżnione testy, poczekalnie i wiele propozycji na samym środku strony. Czy są kulinarne? Są! Sprawdźmy co wiem na temat kuchni włoskiej.


Mamy więc pierwszą stronę, kilka podstawowych info. Wiem już, że test składa się z 15 pytań, rozwiązano go 7 razy i średnio zajęło to 2 minuty i 46 sekund. Quiz ma też statystki. Jego poziom trudności określono na 50%, zabawy na 69%, a średni wynik 90% (coś wysoko, co?). Na samym zaś środku zachęcająca pizza. Klikam start i mam pierwsze pytanie. Pierwsze pytanie nie jest trudne, z następnym się waham. Ostatecznie nie jestem pewna jak mi poszło. Żeby zobaczyć wynik trzeba podać maila, ale rejestracja nie jest wymagana. Jest to ogromny plus tej strony. Poza wykonywaniem testów, można też je przygotować i podesłać znajomym. Jak myślicie jak je ocenią?




W mojej opinii strona Quizme jest fajną odskocznią, krótkim relaksem i sposobem na dowiedzenie się ciekawych rzeczy. Szukam pozostałych testów kulinarnych :) Moja ocena: 5/5




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates