czwartek, 10 kwietnia 2014

Pożywne śniadanie i wspaniały poranek

Piszę dla siebie, piszę dla innych. Czuję się w tym dobrze. To niesamowite gdy słyszę, że to co robię podoba się innym! Wszystko to skłoniło mnie do czynnego udzielania się w konkursach. I wiecie co? Udało się! Wygrałam świetną nagrodę sponsorowaną przez stronę Swojskie Specjały! To chyba ideał! Dzięki jednej pasji mogę realizować drugą czyli gotować. A oto co dostałam w paczce dziś o 9:45!

  • Szynka z tłuszczykiem 1 kg,
  • Szynka bez tłuszczu 1 kg,
  • Boczek wędzony 1 kg,
  • Kiełbasa 1 kg

Oraz dwie świetne książki! Z pewnością zainspirują mnie nie raz!






Wspaniałe przysmaki z ziemniaków! Pełne przepisów zilustrowanych obrazkami.














Oraz wyjątkowa i ogromna książka o kuchni polskiej! Nieziemskie zdjęcia!








Możecie spodziewać się ich recenzji na dniach :)


A przepis? Z czym by dziś pogotować? Może z kiełbaską?

Oto pożywne śniadanie!
  • jajko 1 szt
  • papryka 1/2 szt
  • kiełbasa 100 gr
  • marchew 1 szt
  • szczypiorek 1 łyżeczka
  • makaron 100 gr
  • oregano 1 łyżeczka
  • pieprz 1 szcz
  • śmietana 2 łyżki
  • ser żółty 25 gr

1. Gotuję makaron do miękkości i odcedzam.
2. Paprykę, marchew i kiełbaskę kroję w kostkę i podrumieniam na patelni.
3. Dodaję makaron do zawartości patelni, posypuję ziołami i pieprzem. Mieszam.
4. Dodaję śmietanę oraz starty na grubym oczku tarki ser, mieszam.
5. Robię miejsce na środku patelni i wbijam tam jajko.
6. Jajko dodatkowo delikatnie posypuje pieprzem. Smażę 5 minut pod przykryciem. Czas zależy od tego jak mocno chce się mieć ścięte jajko.
7. Gdy jajko się zetnie delikatnie zsunęłam zawartość patelni na talerz.
8. Danie ozdobiłam szczypiorkiem poszatkowanym wcześniej na desce.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates