sobota, 1 marca 2014

Jajko sadzone w chlebie

Chrupiące śniadanie, dziś z lekkim opóźnieniem ;)
Czemu? Internet "chodzi" tak jakby chciał podkreślić leniwość poranka. A ja mam dziś w planach wiele kulinarnych przygód :)

Wracając jednak do przepis:

Składniki:

  • 1 kromka chleb wiejski z ziarnami zbóż
  • 1 szt jajko
  • sól
  • pieprz
  • zioła


W kromce chleba wycinamy dziurkę.
Podgrzewamy olej na patelni, kładziemy kromkę chleba, wbijamy w niego jajko, posypujemy solą, pieprze i ziołami.
Przykrywamy pokrywką. Smażymy ok. 7 minut. Podajemy np. z suszonymi pomidorami.

Przetestowałam dziś sylikonową szpatułkę i muszę przyznać, że to będzie moje kolejne ulubione narzędzie pracy. Pięknie wygląda (różowa!) jest jeszcze bardzo wygodna i szybka w czyszczeniu. Uwielbiam takie zbytki i chyba nie potrafię się im oprzeć. Dziękuję D. za wspaniały, bardzo praktyczny prezent :)

Moja ocena to: 5/5

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates