poniedziałek, 2 września 2013

Purestyle czyli coś dla każdego

Moi drodzy, od jakiegoś czasu Purestyle wraca do mnie jak bumerang. Czytam o nim w internecie, słyszę od znajomych. Postanowiłam więc bliżej zapoznać się ze stroną, która wzbudza takie zainteresowanie.
Prosty adres, wpisuję i wyskakują mi wielkie literki „przestań porównywać się z innymi”. Myślę sobie: fajny temat, czytam i wszystko nad czym sama tak długo pracowałam mam tutaj kawa na ławę. Kolejny tekst „Zbawienna sjesta” i już wiem, że mnie mają. Ostatnio dużo pracuję, czuję wszechogarniającą presję, takie porady są mi potrzebne. Z zaciekawieniem oglądam dalsze części witryny. Wchodzę w zakładkę „wizerunek” a tutaj bardzo ciekawy konkurs (niestety nieaktualny) i niebagatelna nagroda: sesja coachingowa. W ramach studiów sporo o nich słyszałam i jestem pod ogromnym wrażeniem :)
Przeglądam zakładki i kolejny niesamowity tekst: zarządzanie sobą w czasie. Moi wykładowcy kierunku zarządzanie byli by zachwyceni. Wiele razy powtarzali: czasem nie można zarządzać, jedynie sobą! Wreszcie ktoś zwrócił na to uwagę.
Podsumowując: Purestyle to bardzo ciekawe, przyjemne miejsce. Na tej stronce można nie tylko poczytać, ale też podbudować się wewnętrznie. Już rozumie, czemu tak polecali mi ją znajomi :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates