piątek, 2 sierpnia 2013

Czy na gotowaniu da się zarobić 2+ panna cotta

Dziś zaczynam szybko i smacznie, prostym przepisem na panna cotte.
SKŁADNIKI:
1 łyżka żelatyny
500 ml mleka
100 ml śmietany 30%
75 gram cukru

PRZYGOTOWANIE:
Nalałam do rondelka 150 ml mleka i rozpuściłam żelatynę. Odłożyłam na 15 minut. Dodałam cukier, nastawiłam na ogniu i mieszałam aż całość się rozpuściła, ale nie wrzała. Zdjęłam z ognia, dodałam resztę mleka i śmietanę. Do każdej foremki włożyłam wisienkę, a następnie zalałam zawartością rondelka. Wystudziłam, włożyłam do lodówki na 2 h. Przed podaniem polałam polewą truskawkową. Proszę o wyrozumiałość, to mój pierwszy deser panna cotta, który mi wyszedł :)
(w przepisie powinna znaleźć się jeszcze laska wanilii, której niestety nie miałam pod ręką)

A wracając do tematu...zarabiania. Przypomniałam sobie ostatnio o fajnej stronie http://www.shareyourmeal.net/
Jest to świetna inicjatywa. Wystarczy wejść, dodać swoje menu i adres. Będziemy wtedy widoczni na mapie. Osoby, które nie lubią gotować mogą przejrzeć nasze przepisy, koszt i zamówić od nas konkretne danie. Fajne jest to, że można albo utworzyć stałe menu, prosząc o zamawianie z  wyprzedzeniem, albo po prostu obwieścić kiedy i jaki mamy obiad i ile niepotrzebnych porcji. Brzmi nieźle prawda? Niestety w Polsce to jeszcze nie działa. Poza mną widziałam zapisane jeszcze dwie osoby. Nie to co w Holandii, gdzie jest kilka tysięcy użytkowników. Ale co tam! Głośmy dobry pomysł, może uda się trochę rozruszać stronę :)

Mam jeszcze drugie obwieszczenia. Mój blog wzbogacił się się o Fan Page

NA WIDELCU

Do czego mi on? Chciałabym uczynić z niego miejsce zbierające dobre przepisy, ale nie tylko! Interesuję się też testowaniem produktów. Na widelcu oznacza też krytyczne, ale przede wszystkim obiektywne uwagi. Chętnie zgromadzę z Waszą pomocą dobre, cenne recenzje, przydatne innym!
To co? Do dzieła!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates