poniedziałek, 22 lipca 2013

Szybki kurczak z makaronem

Masz ochotę na coś szybkiego? To chyba moje ulubione przepisy, bez większych starań, z wykorzystaniem tego co akurat mam pod ręką. A zwykle mam makaron i kurczaka. Z taką bazą to już można szaleć. Dziś coś dodatkowo kolorowego, mega zdrowego, cieszącego nie tylko oczy, ale i podniebienie.
Uwielbiam moją współpracę z bakaliami Rapso, po raz kolejny wykorzystała przepyszny sezam i muszę przyznać, że jego połączanie z mięskiem jest wręcz...nieziemskie.
I w ten sposób powstała mi inspirowana Chinami, błyskawiczna mieszanka.


SKŁADNIKI:
1 pierś z kurczaka
4 łyżki sosu sojowego
5 łyżek sezamu
1/2 papryki czerwonej i zielonej
3 pomidory suszone
PRZYGOTOWANIE:
Kurczaka kroimy w plastry i polewamy sosem sojowym (2 łyżki). Podsmażamy. Posypujemy całość sezamy. Następnie gotujemy makaron rurki do miękkości i dodajemy na patelnie razem z pokrojoną papryką i pomidorami suszonymi. Dodajemy jeszcze 2 łyżki sosu sojowego. . Smażymy jeszcze chwilę i podajemy delikatnie posypane sezamem.

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates