poniedziałek, 3 czerwca 2013

Akcja: Sesja- Racuchy owsiane z jabłkami

A więc się zaczęło! Moja pierwsza kulinarna akcja! Są już pierwsi uczestnicy! Czekam na pierwsze przepisy :)
Mam nadzieję, ze wszystko ruszy pełną parą i już niedługo będę mogła Wam zaproponować konkurs z nagrodami :)
Ja jestem ogromnie podekscytowana, a Wy?
Liczę na wasze szybkie, kreatywne pomysły, które pomogą mi przejść przez sesyjny okres pełen męki i egzaminów ze smakiem i optymizmem.

A ja wyciągam zza pazuchy super smaczny, szybki i zdrowy pomysł!
SKŁADNIKI:
300 ml kefiru
2 jabłka
120 gram mąki
garść rodzynków
pół łyżeczki aromatu waniliowego
łyżeczka cukry waniliowego
łyżeczka proszku do pieczenia
80 gram otrębów owsianych
PRZYGOTOWANIE:
W misce mieszamy suche składniki (mąka, otręby, proszek do pieczenia, cukier waniliowy). Dodajemy kefir, aromat waniliowy i mieszamy. Następnie dodajemy sparzone rodzynki oraz obrane i pokrojone w kostkę jabłko. Ponownie mieszamy i nalewamy na rozgrzaną i natłuszczoną patelnie. Smażmy z obu stron, podajemy ciepłe.

Jeszcze raz zapraszam do udziału w akcji :) Będzie fajna frekwencja, będzie następnym razem coś super :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates