piątek, 24 maja 2013

Korzyści ze stosowania taśm z indywidualnym nadrukiem



Poza gotowaniem zajmuję się też robieniem kolczyków. Znalazłam ciekawą możliwość taniego, a zarazem efektywnego sposobu reklamy. Mowa o taśmach z nadrukiem, które stanowią świetne narzędzie marketingowe. Dlaczego?

  1. Jak już wspomniałam- koszt nie jest wielki- dla dobrze prosperującej firmy nie stanowi dużego wydatku, a w porównaniu z innymi środkami reklamy- tyle co nic. Dokładne kwoty zależą od tego ile kolorów wybierzemy, standardowa do wyboru mamy od 1 do 3. Ceny zobaczyć można na: http://www.neopak.pl/tasmy-z-nadrukiem?zenid=3b182a41776c26f8b9705cd0f21c27c3
  2. Prestiż- firmy oznaczające swoje przesyłki w ten sposób postrzegane są jako profesjonalne. Inwestowanie w materiały wysyłkowe nie jest jeszcze popularne i z reguły interesują się rynkowi giganci. Warto skorzystać z takiego przekonania i inwestując w swój wizerunek zwiększyć sprzedaż.
  3. Widoczność reklamy- przesyłka zanim dotrze do odbiory przechodzi przez wiele rąk, a przede
    wszystkim przed wieloma oczami. Sporo z nich zapamięta naszą firmę, zwłaszcza jeśli logo jest ciekawie zaprojektowanie. Dodatkowo zauważą je przechodnie, rodzina czy pracownicy odbierające zamówienie. Słowem, cała masa osób. Jest to niesamowity potencjał, którego nie należy ignorować.
  4. Bezpieczeństwo przesyłki- korzystając z własnych materiałów wysyłkowych mamy pewność co do ich jakości i trwałości. Taśmy zabezpieczają wysyłany produkt przed zniszczeniem, ale również ingerencją osób trzecich. Każda próba "zajrzenia" na środku będzie od razu widoczna na przesyłce. Dzięki temu nasz odbiorca będzie pewniejszy swojej przesyłki, a i my możemy ocenić jakość usług świadczonych przez dostawcę.
  5. Oszczędności- jest to na tyle skuteczna forma reklamy, że pozwala zrezygnować z innych, droższych. Dzięki temu mamy i skuteczną promocje i oszczędności. Ta zależność istotna jest zwłaszcza wtedy, kiedy dopiero rozkręcamy nasz biznes i nie dysponujemy dużymi środkami na marketing. Wart jest również uwagi z punktu widzenia przedsiębiorcy, który dużo wysyła (np. sprzedaż wysyłkowa, sklepy internetowe czy nawet allegro). W tym wypadku tej sposób reklamy będzie bardzo skuteczny, gdyż dociera do dużej ilości klientów.
  6. Nienachalność- klienci przyzwyczaili się do dużej ilości reklam. Stali się odporni na te, których się spodziewają. Taśma z nadrukiem nie jest kolejną, zbędną gazetką. Dzięki temu logo na niej zawarte nie jest podświadomie ignorowane.
  7. Mobilna wizytówka- tak najkrócej nazwać można karton oklejony taśmą z nadrukiem. W tym momencie przestaje być jedną z wielu, anonimowych przesyłek, a zaczyna być mobilną informacją o naszej firmie. Dobrze zaprojektowana rzuca się w oczy i składnia do szukania informacji na nasz temat. To jet kolejny, niesamowity atut. Jeśli klient dowie się o nas na własną rękę, na pewno lepiej i na dłużej nas zapamięta.
Wbrew pozorom taśma taśmie nie równa, przy decydowaniu się na ten środek reklamy warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy:
  • materiał- taśma może być błyszcząca, matowa, to jaką wybierzemy zależy od tego jakie wrażenie na odbiorach czy naszych klientach chcemy wywrzeć. Np. błyszcząca na pewno bardziej przypadnie do gustu panią, z kolei matowa wygląda profesjonalnie. Możliwa jest też wersja pośrednia.
  • szerokość- warto przy zamawianiu zwrócić uwagę jak szeroka jest taśma i chociaż w przybliżeniu porównać tą wartość do przedmiotów które mamy pod ręką. Jeśli będzie za wąska niczego nie zabezpieczy, a logo będzie nieczytelne. Zbyt szeroka z kolei wygląda nieestetycznie.
  • kolor- istotne by współgrał z naszym logo. Zbyt krzykliwe zestawienie wygląda nieprofesjonalnie i zamiast zachęcać, odstrasza. Kolor może być też dobrany do określonej grupy odbiorów. O ile panią przypadnie do gustu taśma w kolorze różowym, o tyle mężczyźni uznają to za brak profesjonalizmu.
  • logo- koniecznie należy wybrać logo dobrze się prezentujące i przede wszystkim, często przez nas wykorzystywane. Jeśli używamy wielu, warto wybrać to z mniejszą ilością detal, bardziej schematyczne czyli wyraźne nawet z większej odległości. Dzięki tej prostej decyzji, dostarczając przesyłkę uczynimy naszą markę widoczną dla większej ilości osób. Następnie przy zamawianiu kolejnych taśm warto wybierać to samo logo. Sprawi to, że nasz wizerunek w oczach odbiorcy będzie spójny i konsekwentnie budowany.
Od dłuższego czasu interesuję się marketingiem i muszę przyznać, że to jeden z ciekawszych, a za razem bardzo praktycznych sposób promocji swojej marki. To inspirująca kombinacja minimalnych kosztów z dużą ilością zalet i sporą dozą praktycyzmu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2015 Przepisy i książki na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates