sobota, 20 kwietnia 2013

Przełom fotograficzny :)

Nikt Ci tak nie pomoże jak drugi człowiek!
Od dłuższego czasu moim problemem były zdjęcia, bo mimo fotografowania z różnych stron i na różnych tłach efekt, były mało satysfakcjonujący .
Starałam sobie poradzić sama. Szukałam książek, czytałam na forach. W końcu przełamałam się (nie łatwo było przyznać się do porażki) i opisałam sytuacje na gotujmy.pl. Muszę przyznać, że już drugi raz dzięki cennym radom użytkowników portalu wpadłam na rozwiązanie.
Bo tak to już jest, że czasami nie widzi się najprostszej rzeczy, które wskazałabym nam druga osoba... jeśli tylko poprosimy ją o pomoc.
W tym miejscu chciałam więc podziękować użytkowniczką Zewa, Bajtek i Edytaha :)
Dzięki Wam moje zdjęcia będą już tylko lepsze :)


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!

Tu mnie znajdziesz

Copyright © 2018 Recenzje na widelcu
| Distributed By Gooyaabi Templates